Kızlar merhaba ben kırkımız çıkmadan regl oldum 33. Günde. Hala devam ediyor 13 gün oldu bu şekilde regl kanamasının devam etmesi normal mi bilemiyorum. Azalıyor arada ağrıyla tekrar artıyor. Aynı durumu yaşayan oldu mu? Sizler ne zaman regl oldunuz??