Mrblar anneler bir sorum olacak bebeğim 34 haftalık doğan prematüre suan 4 aylık düZeltilmiş 2 bucuk aylık doktor kilo alımı yavaslamıs dedı emzırıyorum ve mama kullanıyoruz suan 4.700 bu gıbı durum yasayıp normale donen varmı kilo alması ıcın yapılması gereken bırsey varmı