Kizlar merhaba ben daha önce de bu başlık altında birsey sormuştum size 15 gün önce kabızlık icin oğlumu hastaneye gosturmstum tiroid hormonu yapabilir diye tektiklere baktı sınırda çıktı 15 gün sonra getir dedi bugün gittik yine aynı biraz yüksek dedi çocuk endokronijisi görsün dedi oraya gotircez en erken 1 temmuz randevu veriyorlar durum acil diil ama 2 3 haftta ivinde götür dedi doktor Bu arada oglum 9 aayliik biz ilk topuk kaanini verdiğimizde yiksek çıktı deyip tekrar aldılar ama sonuç temiz çıkmıştı şimdi böyle olmasi canımızı sikti bu durumu yaşıyan varmı arkadaşlar internette yazılanlar çok can sıkıyor nasıl. Bir yol izlemem gerek yardımcı olun lütfen