Merhaba anneler.. Benim bebeğim 4 aylık ve kilo alımı yavaş ilerliyor aşırı derece gaz sancısı olduğu için beslenmekte sıkıntı yaşıyor.Ayrica yumurta alerjisi cıktı bana birçok şey yasaklı… Benim sütümdende besin alamıyor. Eczaneden vitamin şurubu almak istiyorum kullananlar lütfen öneride bulunur musunuz . En güvenilir ve etkili olan hangisidir😥