Ozlembade 4.ay atağınız hayırlı olsun 💫 Doktor kontrolüne de götürmüşsünüz şükür başka bir şey çıkmamış. Ahh uykusuz geceler, meme reddetmeler filan filan. Vallahi 1 aydır yan yatırıp emzirmek mi dersiniz, emzirmeden önce şarkı türkü söylemek mi dersiniz; şenlik var evde 🥴😂