bozobeydrk Kızlar bebeğim 4 ay 26 günlük. Ateşi boynundan 38i geçiyor. Kaç gündür iştahsız eli sürekli ağzında. Ama dün de biraz ince giymişti. Şimdi calpol verdik, sorum şu size ne kadar süre ateşi inmezse dişten olup olmadığını anlayabilirim?
Annis-ogul bozobeydrk cnm dis için 4 ay cok erken ateşi düşmezse acile gidin ne olur ne olmaz. Ateş tehlikelidir devamlı takip edin
Gin bozobeydrk ateşi düşmezse veya tekrarlarsa acile götürün. Süreden kastınız tam olarak nedir anlayamadım ben.
Utkucan bozobeydrk bu dönemde diş değildir sanki doktora gidin özellikle ilaç ile düşüp sonra yeniden çıkıyorsa enfeksiyondur
Bircicekbirbocekannesi bozobeydrk 4 gün kadar sürüyor bazen 7 günü de bulabiliyor. Diş ateşi 38.8 i geçmez genelde ilk iki gün hiç düşmüyor ne yazık ki 3. Gun ara ara oluyor 4. Gün bitiyor. Benim kızımda 4 aylık çıkardı oğlum 4.5 aylık diş olabilir yani.
Annis-ogul bozobeydrk allah korusun havaleyi kadar gider yada enfeksiyon kapmış da olabilir. Ateş cok tehlikeli
bozobeydrk Gin ateş düşerse diş deniliyor ya, inatçı ateş diş olmuyormuş diye biliyorum, calpolden ne kadar süre sonra düşmesi gerekiyor acaba onu bilemedim. Üşütme belirtisi de çok yoktu çünkü anlayamadık.
bozobeydrk Merve0707 acile bir kere götürmüştük çocuğun kolunu falan mahvettiler hep, inşallah çok yükselmez. Dişte sürekli yükseliyor muydu?
Gin bozobeydrk bu durum değişir sanırım. Benim kızımda bazen yarım saat bazen de Bir saatte etkisini göstermeye başlıyor calpol. Net bir şey söyleyemem. dişten kaynaklı ateşlenme hiç olmadı kızımda, ya aşıdan ya hastalıktandı hep.
Merve0707 bozobeydrk aslndda 38 çıkıyorsa diş ateşi olmayabilir enfeksiyon oluncada çok yukselıyor düşmüyor
Cheddar bozobeydrk 48 saate kadar takip edin eğer ilaca rağmen düşmeyen bi ateşse mutlaka götürün doktora. Geçmiş olsun