Mjgn51 canım benimki de 2,5 yaşında tuavlete gidelim mi deyince kızgın bir şekilde hayır diyor. Daha tuvalete sokamadım lazımlık aldık beraber seçtik onu da hiç kullanmadık şimdi tv karşısında kıyafetleriyle üzerine oturup oturak niyetine kullanıyor. Yeğenimde öyleymiş şimdi o 3 yaşına girdi 2 ay önce birgün aniden çiş demiş tuvalete girmiş öyle bir mucize bekliyorum bende zorlamak istemiyorum zorlarsam işler daha çık güçleşir diye korkuyorum 😔😔😔😔