Gokce1504 Kızlar merhaba bugün hastane tipi pompa kiraladım spectra. 40 günlüğüz bununla sağınca bile ikisinden toplam 30 cc çıkıyor. Düzenli sağsam artar mı acaba? Deneyimleriniz neler?
Bmom Gokce1504 ben manuelle başlıyorum daha sonra elektrikliyle devam ediyorum 3 gün önce doğum yaptım ilk gün 10 CC çıktı ikinci gün 30 CC bugün 70 e yükseldi
Kartaldeniz Sık sağma ile artar ben de bebeğimi sürekli sağarak besledim 7 ay sürdü benimki 2 saatte bir düzenli sağın suyu bol tüketin ve mümkün olduğunca uyuyun dinlenin
prensannesi55_ Kartaldeniz Merhaba bende sutumu sagarak veriyorum bebegim emmiyor 4 aylığız sutunuz kesildi mi acaba nasıl ilerlediniz
Kartaldeniz Gokce1504 emzirmeye çalış zorla her fırsatta memene tuttur ben acemilikle çok zorlamadım oğlumu ama çevremden duydum alışmaları kolay oluyormuş Üzülerek söylüyorum ki süt sağarak çok zorlu bi dönem oluyor Allah yardımcınız olsun
Bmom Gokce1504 sagmadan önce masaj yapıyorum bol su içiyorum kayısı hoşafı yapıyorum bide bebegin yoğun bakımda olduğu için sadece sağma yapabiliyorum maalesef
Batu123 İnstagramda emzirme.danismanligi hesabında Dilruba hanım var,onun çaylarını da kullanın mutlaka. Benim 15 cc çıkıyordu piyasadaki tüm çayları denedim çok şükür bu etki etti.
Gokce1504 Kartaldeniz gerçekten çok zor. Memeyi tutuyor ama emme refleksi zayıf çekmiyor memeyi maalesef
Kartaldeniz prensannesi55_ günaydın 7 ay sağarak verdim mama artı süt gidiyorduk Daha sonra işe başladım yoğunluk yorgunluk olunca azaldı sağma sıklığımda azalmıştı ama uzun süre sağarak veren arkadaşlarım var
prensannesi55_ Kartaldeniz Teşekkür ederim bende her gun sagıyorum gittiği yere kadar gider inşallah uzun süre ne kadar peki 😊 sağarak azalıyor gibi geliyor
Kartaldeniz prensannesi55_ bir arkadaşın 1,5 yaşına kadar sağarak vermişti tatlım umutsuzluğa kapılma pozitif düşün Allah yardım eder
prensannesi55_ Kartaldeniz İçimi rahatlattın canım teşekkür ederim 😊 inşallah rabbim hepimize yardım etsin