Diş etlerim çok sızlıyor, yemek yemek bişeyler içmek benim için eziyet. 2 aylık bebeğim var sütüm olsun diye bişeyler yiyim diyorum tam bir işkence. En yakın zamanda gidicem doktora. Sizin bu döneminiz nasıl geçti, benim gibi diş rahatsızlığı yaşayan oldu mu? Önerebileceğiniz bir şey var mı?