Hllnazalaz Kızlar benim idrar yolu enfeksiyonum var afedersiniz tuvalete çıktığımda yanma yapıyor 2ci doğumdan sonra daha kötü olmaya başladı gitmediğim dr kullanmadığım ilaç kalmadı başına böyle bişey gelip çözümünü bulan varmı sinirlerimi bozuyor artık 😭
Annis-ogul Hllnazalaz bnm ablam soğan kaynatıp suyunu içiyordu cnm bi arastir istersen.bqnq kadin doğum doktorum bi toz ilac vermişti tek kullanımlık oda cok iyi gelmişti hemen gecmisti
Yelda35 Hllnazalaz maydanoz kaynatıp suyunu için ılıkken orkide koyup üstüne oturun ve papatya çayı için
Mom980 Hllnazalaz Doğal yöntemlere güveniyorsanız udihundi yağını denemenizi tavsiye ederim. Bende boğaz enfeksiyonum için kullandım kaç aydır antibiyotik içmiyorum çok şükür, yorumlarda idrar yolu enfeksyonuna da iyi geldiği yazıyordu başka kullanıcılar tarafından
Hllnazalaz Annis-ogul kadın doğum üroloji hepsine gittim ilaç toz iğne herşey denedim en uzun 1 ay yanmam olmadan durdu gene tekrarlıyor nasıl bi illet bu anlamadım soğan suyu yapayım doğal en azından çok teşekkürler canım 🤗
Hllnazalaz Mom980 içmediğim ilaç kalmadı arkadaşım valla ne varsa doğal yöntemlerde var artık onları deniycem alırım aktardan tabi nerden geleceği belli olmaz 🤗