acimavi Aldım ama doğru mu yaptım😁 nelerde kullanabilirim onu da bilmiyorum. Faydalı mı onu da bilmiyorum. Kullanan anneler var mı ve hangi tariflerde kullanıyorsunuz?
Arelkaplan acimavi ben evde bebek bisküvisi yapmak için almıştım. Hazır bisküvilerde Palm yağı içeriyor diye.