3 aylık Bebeğim üç gündür akşamları çişini yapmıyor bezde bir damla bile olmuyor nerdeyse. Gündüz emzirip gece mama veriyorum gece, sabah ve öğlen gibi dolu oluyor bezi ama gün içinde emmesine rağmen üç gündür böyle. Aç kalmış olsa ağlar öyle bir problemimiz yok genelde huzurlu zaten her seferinde fazla emip çıkarıyor fazlasını da. Sıcaktan dolayı terle atıyor falan diyorlar Urfada yaşıyoruz çok sıcak ondan olabilir mi? Cuma günü doktora götüreceğim ama içim içimi yiyor böyle bir durum yaşayan oldu mu