Bebegimin kilosu iyiydi her ay bir kiloya yakın alıyordu.ilkkez 3 aylik meme reddi yaşadık formul mama verelim aç kalıyor dedik sutumde azaldı çünkü uc farklı marka denedik ne mama yedi ne biberon tuttu.biberon tutmadı avent mamajo lansinoh nuk cihiccho we baby bütün biberonlari denedim tutmadi kaşıkla zor bela uğraştım uykuda emzirdim 5.aya girmeden aştık meme reddini oh rahatladım derken şimdi daha fena durumdayım.6 aylik olmaya 1 hafta kala meme reddi yaşıyorum .doktor 5 buçuk aylıkken ek gıdaya başlattı iyi gidiyorduk tadimlamamalr sonra ara öğün olarak tuketimler. Gunduz 3- 4 ke, de ederdi beni .Bir haftadır memeyi istemiyor emmiyor ağlıyor.tamam dedim uyutayım uykusunda emzirim yok agliyo uykusunda memeyi ağzına veriyorum diye sinirleniyor memeyi aliyle itiyor kafasını atıyor sinirinden ağlıyor .uc gecedir perişanım gündüz gene muhallebidir yogurttur verip gün geçiyor.ama gece aç aç uyuyo çocuk napicam bezi de azaldı beslenmesi azaldı diye. Sıvısı kalcak gene biberonlari denedim mama denedim yok .kendi anne sütümü de içmiyor biberonla 6 aylik çocuk hala kaşıkla sut vermek çok zor yardım edin biberon tutarlı varmi caresi.bu da bi geçiş atak mı düzelir emerim tekrar mamayi nne sütümü nasıl iciricem yardım edin lütfen sinirlerim bozuldu yemiyor diye yeni yeni muhallebiyide yerken öksürük ögurtup kusturuyo kendini çok üzülüyorum sinirlerim bozuk ona kızamıyorum.hep eşimden çıkarıyorum sonra pişman oluyorum ama napicami bilemiyorum şuan bile aglamakliyim 😥😥😥😥