Ahsen123 Kızlar reflü olup ilaçla iyi olan varmı dr gaviskon ve zantac berdi bi hafta kullan geçmezse tahlil dedi hayırlı kandillerr anneler
Tgb_ Ahsen123 benım oğlumda da vardı dr bırdey vermedı kendılıgınden gecer dedı ve 3. Ayında gectı cok sukur bırde reflu yastıgı kullandım
Duygue Ahsen123 hayırlı kandiller canım tam 6 ay çektik çok zor Allah yardımcın olsun aptamil ar ve motilium kullandım gaviscon cok kabız yaptı onu bıraktım doktorun tavsiye ederse ar mama cok iyi geliyo
Deletedmom345 Ahsen123 Kilo alımı yavaş değilse ilaç Kullanmayın! Geçiyor vallahi geçiyor bitiyor kusmalar.Sabır,sabır,sabır...
Gzderdem Biz gaviscon infant bide motilium kullandık bı haftada degil ama 1 ay sonra düzelmeye başladı canım hiç tahlil falan da yaptırmadik
Nehirmasal Ahsen123 ilacı bilemem ama benimde kızımda reflü var aptamil AR kullanıyorum kusmuyo rahatsızda olmuyo maalesef sütümü kusuyo 😟
Duygue Ahsen123 doktoruna danışsan daha iyi olur kusması azaldı ama kesilmedi mamayı kullanınca ilaç tedavisi şart
Huzurkokulum Deletedmom345 canim geciyor geciyor da cocukda can cekisiyor ayrica gavisconun hic bir zarari yok hamilelikte bile kullandigimiz ilac valla bizde cok cektik geceleri boguluyo gibi oluyodu surekli doktorumuz gaviscon verdi duzeldik oksuruk ve burunda hirilti da yapiyor reflu gavisconu kullanmayinca oksuruk basliyo hemen