Senaddd tüm rahatlığım özgürlüğüm elimden alınmış gibi dünya oğlumun etrafında dönüyor eşim ve benim sanki hiçbir önemi kalmamış gibi😔ne zaman geçiyor? Çok daha kötüydüm ikindin olunca ağlamam gelirdi akşamları ağlardım hep kötü şeyler geçerdi aklımdan.Yorgunluktan uykusuzluktan bazen o kadar tahammülsüz oluyorum ki eşime neden yaptık biz bunu diyorum😁 sonra oğluma bakıp pişman oluyorum hissettiklerim için.