Leylaozlgl Slm hanimlar ben ağaçtan yaprakları topliyacam artık uzun süre nasıl muhafaza ederim sizler nasıl yapıyorsunuz
cokgezenti_30 Leylaozlgl yıka kurut buzluğa at ben öyle yapıyorum birde salamur yapılıyor onu bilmiyoeum
AND-20 Leylaozlgl topladıktan sonra sofrabezinle 1 gün dinlensin kola şişesinin içine 3 er 2 şer katla kat iyice hava almicak şekilde kapat şişeyi sıktın mı zaten hava kaçırmadı mı sıkıntı yok 2 senedir duruyolar hiç bi şey olmadı yapacağım zaman tek tek açıp sıcak suya basıyorum kolay oluyo
Ddddddd01 Leylaozlgl kola şişelerine yaprağı çiğden katıp kapağını kapatın annemler bu sene böyle yaptı yada yaprağın üstüne kaynar su döküp süzüp soğuduktan sonrada buzluğa atabilirsiniz ben her sene Böyle yapıyorum poşetleyip atıyorum buzluğa
Karakayasveet05 Salamur yapım veyada sıcak suyla üzerine tuz köyün kaynar suyu gezdirin suyunu sıkıp dondurucua atin yani annemgl öyle yapar bizim yapragimiz meshurdur ama annemler bidona koyarlar
Caydanlik Canim yaprakları yika sinra güzelce üst üste diz daha sonra firin tepsisine koy snra uzerine geçecek kadar kaynamış su ekle ve tepsinin üzerini kapat. Bir kac saat sonra yaprakları sulardan arindir poşetlere koyup buzluğa at. Ben boyle yapıyorum.
Karakayasveet05 Leylaozlgl bidona bastıra bastıra dizerler bir sene veya daha fazla taze kaliyo ama tabiki ilk ginede tuz ve kaynar su işlemini uygulayın ondan sonra mesela 4veya 5saat sonra dizin üst uste daha iyi bazen dondurucudan çıkınca çürüyor