Anne sütünden mamaya geçiş yaptıysanız o da gaz yapmış olabilir. Bi ara sütüm acaba yetmiyor mu endişesine kapılıp devam sütü ile takviye yapıyordum ancak inanılmaz ağrıları oldu bebeğimin. Hiç huzur bulamadı, sürekli ağrısı vardı( aptamil kullanıyorduk). Biogaia rahatlatmıştı ama 10 gün düzenli kullandıktan sonra.
Sonuç olarak sütüme tekrar güvenme kararı aldım iyi ki güvenmişim. Şu an 2 ay 21 günlük 7200 olmuş 🙄