Merhabalar sizlere bişey sormak istiyorum şimdi benim adetim hep düzensizdir en son Mart ayında adet oldum ama bu ay daha olmadım şimdide bu ayın sonunda tatile gitmeyi düşünüyoruz tatildede sıkıntı yaşamamak istiyorum adet geciktirivi kullanabilirmiyim daha doğrusu nasıl kullancam ne zaman adet olacağımı bilmiyorum