Organikumos -nuurr9206 tahmini doğum tarihini baz alıcaksın kuzum bizim 20 gün erken doğdu sadece ama doktorumuz hamileliğin başından beri bana söylediği tahmini tarihleri baz almamı söylemişti bende öyle yapıyorum hesaplarken 😊
Tosbikgiller19 -nuurr9206 Mesela benim ikizlerm 25 aralikta dogmasi gerekiyordu 25 kasimda doğdular . Atak hesaplardan 25 araligi giriyorum. Dogmasi gereken zaman olcak
Organikumos -nuurr9206 https://gebelik.hesaplama.net/ buraya son reglinin başlangıç gününü gir hesaplıyor canım tahmini doğum tarihini.
-nuurr9206 Organikumos hımm anladım canım. Yani şuanki yaşı önemli değil aslında. Geriden geldiği için. Atak ayını mı sordunuz bizzat
-nuurr9206 Tosbikgiller19 hımm anladım ozaman tam atak zamanı 4 ayın içindeyiz. Ne yiyo ne içiyo ne uyuyo 😣