Benim bebegimde 4 ay 6 gunluk dogdugundan beri kolik gaz sancilari var , surekli aglyodu Sap simplex gaz damlasi aldik onunla rahatladik 2 cok sukur smdi iyiyz ara ara oluyo gazi veriyorum hemen rahatlatyo ,bazen geceleri sancisi tutuyo veryorum ,rahat yatyo yavrum ,cok illet bsy o gaz sancisi biz koca insanlar dayanamyoruz ufacik bebekler nasil dayansin aglamakta cok haklilar kesin alin kullanin cocukta cekmesin o lanet sanciyi