Nrgs açıkçası oğlumun ilk doğum günü olduğu için kendi aramızda birşeyler yapacağız elimizden geldiğince. Öyle durumumuz çok çok iyi değil. Çok şükür idare ediyoruz. Doğum günü için ne alacağız diye düşünürken en azından küçükte olsa bir bağış yapabilmek isterim. Keşke bütün ihtiyacı olan çocuklara herkese yetebilsek keşke. Rabbim herkesin yardımcısı olsun. 🤲