Marla91 ikinci yok bende. Ama çevremde ve hastalarımda gördüğüm kadarıyla eğer ciddi bir komplikasyon yoksa 2. ve 3. çocukları daha rahat doğuruyorlar. Belki bilinçli olduklarındandır. Tabi garantisi yok herkesin ve her gebeliğin farklı zorlıkları olabilir. Şimdiden hayırlı doğumlarınız olsun inşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza🙏🏻😍