Ardahsyn 5 buçuk kiloya 3 numara büyük değil mi benimki 6 buçuk kilo 2 numara kullanıyorum da o zaman bol mu geliyor acaba? Sabah karşı olması da daha uzun süre durduğundandır bizde de gündüz sık değiştiğim için sızdırmazdı ama gece 6 saat civarı değişmediğimden sızdırma olmuştu