Giizz turansmom yazın hastanelerdede ameliyatlar aciliyeti yoksa yapılmaz geç iyileştiği için bu yüzden dedim 🙃
turansmom Giizz vallahi beni yazın göbeginde yaptılar ameliyat hiç birsey olmadı. Araya kaynattılar beni demekkı😀😀
sarilokumumm Morkekik ben Eskişehir de Fatih Gören e olmuştum o tarafta bildiğim yok ama İstanbul da arkadaşım ve kuzenleri olmuştu doktorlarından memnunlardı ismini öğrenebilirim plastik cerrahi doktoruydu benim kbb idi
PembePelikan Morkekik iyileşme süresi 1 ayı buluyor ve ilk zamanlar çok zor oluyor eğer bebeğinize bakacak biri varsa olun, göz altı morluğu oluyor burnu pek farkedeceğini düşünmüyorum
Morkekik PembePelikan O süreçte annemde kalabilirim. Yada o gelir belki bir ay olmaz ama 2 hafta yeter diye düşünüyorum.