Arkadaşlar kızım bundan 6 gün önce ateşlendi dişlerden olduğu belliydi çünkü köpek dişleri baya şişmişti emerken de ağzı ateş gibi yanıyordu. Şuanda ucu görünüyor zaten az da olsa çıkmış 2sini birden çıkarıyor . 4 gündür de yavrumun diş etleri öyle şiş ki ağzına lokma sürmüyor öyle üzülüyorum öyle üzülüyorum ki doktoruna sordum köpek dişi diğer dişlere nazaran zor çıkan bir diş normal dedi . Ama bugün de kanadı artık dayanamadım şuanda acile götürüyorum genel durumu iyi ama ağzına birşey sürmüyor
zaten minyon bir kız iyice söndü yavrum dayanamıyorum.başına böyle birşey gelen var mı