anneugur_1 benim sezeryandan sonra 2 ay sürdü kanamam, 40ımdan sonra kontrole gittiğimde yakında biter dedi, bazılarında 50 gün sürebiliyor dedi ama bende yaklaşık 65 gün sürdü. Parçaların gelmesi normal, pıhtılaşmış kan atılıyor, bazen kanamanın şiddetlenmesi de çok normal, kendini halsız hissediyorsan git derim, yoksa birkaç gün takip et azalma olması lazım mutlaka.