Merhaba kızlar 3 ay önce sezeryan doğum yaptım faaakaaattt , benim özel bölgenin üstü yani sezeryan kesigimin alt kısmında kalan bölgem çok ağrıyor kemiği sanırım böyle bir durum yaşıyan varmı hamileyken pantolon vs giyinemezdim ne ayakta ne oturarak ( oturarak bir nebze olsun daha iyiydi) acirdi ….. Özellikle sol ayağımı kaldiramazdim ve hamileyken çıt çıt ses gelirdi alt tarfimdan kemiği citliyor gibi dönsem cikardi kalksam çıkardı o ses …. Şuan da arada çıkıyor citlama sesi ben bebeğin agirligindan kaynaklandığını düşünmustum o zaman en kotu ihtmal hormonal bir açılma kemiklerde gevşeme olduğunu düşünmüştüm ama doğum yaptım daha çok ağrıyor özel bölgenin üst kısmı sol ayağımı özellikle kaldıramıyorum fazlaca yürümek zor varmı bu durumu yaşıyan ?