Ecemdefne İkizlerimin birinde kalbinde 2 tane delik varmış bugun komtrolden geldik dua edın zamanla gecsin 4 at sonra kontrol dedi inşallah gecer basına gelen nasıl sonuc aldı acaba bu durum bebege rahatsızlık verırmı acaba
EJDERYAA Ecemdefne korkma ablamın cocugunda daha doğmadan 3 delik vardı doktor kapanır dedi ve öylede oldu 🥰
Asiye1453 Ecemdefne benim oğlumda da var delik büyük mü küçük mü kapanır inşallah kapanıyormuş genelde
Laden Ecemdefne geçer Allahın izniyle. Rabbim şifa versin🤲🏻 Çok zor oluyor beklemek ama tek ilacı zaman malesef