PrensinAnnesi2021 Oğlum emmek istemiyor ayrıca biberonu da reddediyor . Kaşık biberonla bunu mama reddi çözülebilir mi bilen yaşayan var mi
PrensinAnnesi2021 bidibidibidi 4,5 aylık. Deliricem ne emiyor ne biberonu alıyor. Biberonun ucunu kemiriyor resmen . Aç kalıyor sesi çıkmıyor 😔
bidibidibidi PrensinAnnesi2021 dişi çok kaşınıyor demekki. Dişlerini biraz kaşıdıktan sonra yemek verin bakalım belki o zaman alır. Aç kalınca zayıflıyorlar bu süreçte