Merhabalar hanımlar, işe başlayalı 2 ay oldu şu emzirmeden çektiğim sıkıntıyı şimdiye kadar hiç bişeyden çekmedim. Allah rızası için ne yapmalıyım süt sağım yapamıyorum çalıştığım yerde düzenli yiyorum suyumu içiyorum akşam eve gidince bir iki damla sütüm ya oluyor ya olmuyor en azından 30 40 ml çıkardı ona az diye üzülürdüm şimdi o kadarına bile razıyım. Biliyorum stres yaptıkça daha kötü olur ama elimde değil. Bulgur pilavı promalt Dilruba’nın mayya stok çayı herseyi denedim ama yok gelmiyor. Lütfen bana bi çare çok üzülüyorum. 😢