Kızlar bebeğim anne sütü ve mama alıyor. Günde 4-5 defa 90 cc yiyor. 2 buçuk aylık. Bir haftadır çişinde azalma var. Yani yapıyor ama 1-2 kere yapmış oluyor bezi hafif oluyor. Rengi de koyu sarı. Mamayı tam ölçeğine göre yapıyorum. Suyu ayrıca vermeli miyim? Mamayı sulandırsam sıvı almış olur mu biraz daha?