1anneee
Ben 6 ay salladım. Ara sıra desteksiz denedim olmadı. 6 aylıkken bir gün iyiiice uykusu gelene kadar oyaladım, sonra yatağına koyup uyku arkadaşı verdim, emziğini verdim, biraz okşayıp odadan çıktım. Geri geldiğimde gözler gitmişti zaten, yan çevirip pışpışladım uyuyana kadar. Yani mızladı tabi ama git gel yapıp pışladım, uyudu, sonraki gün bir kere tekrar gidip pışladım, sürekli git gel yapmama gerek kalmadı 🙏🏻Bir süre pışpışladım hep bu şekilde, bi 15 gün kadar bu şekilde çok sorunsuz geçti ama 7 aylık olmaya yakın bir haller oldu, ne ayakta ne kucakta asla uyumadı 🥺🥺 Şimdi 7 buçuk aylık oldu, yine 10 gündür bu şekilde yatağında kendisi uyuyor ve hiç de pış pışlamadan uyuyor 🥳🥳 Beş buçukta uykudan uyanıyor, 9a kadar hiç uyutmuyorum, 9da bi 10 dk ninni dinliyorum kucağımda okşayarak gezdirerek, sonra yatağına koyup uyku arkadaşını ve emziğini veriyorum, öpüp saçını okşuyorum, o sırada kendisi arkadaşına sarılıp yan dönüyor ve ben odadan çıkıyorum, bir daha gitmiyorum kendi kendine uyuyor 2 dk içerisinde 😂😂 İşin püf noktası iyice uykusunun gelmiş olması bence, saat konusunda diretmedim hiç ben illa şu saatte bu saatte uyuyacak diye, iyice uykusu geldiğinde yatağına koydum. Önce kendisi uyumaya alışsın istedim, sonra uykusunun geleceği saatleri ayarlayarak da uyku saatlerini düzene soktum ❤️