Sedaa50 Hep dalan kullandım sabununu ama artık kokusunu sevmiyorum guzel kokan yumusatici ve deterjani kullandjguniz var mi alerji yapmuyacak
Utkucan Sedaa50 yumuşatıcı kullanma canım sizin kıyafetlerinize bile kullanma çok zararlı duru granül kullanıyorum kokusuda güzel
YazarAnne Önce hacı Şakir granül kullanıyorduk. Şimdi roxy kullanıyorum. Çıkartması kokusu fiyatı da gayet iyi.
okuyananne222 Sedaahmet ben de kullanıyorum ama kullanım şeklim mi yanlış bilemedim çok belirgin bir kokusu kalmıyor bebeğimin giysilerinde
Sedaahmet okuyananne222 makineye kirlileri tıka basa mı koyuyorsun canım. Deterjanın icinden çıkan ölceği tam dolduruyormusun. Benim makinem samsung. Belki makineden de kaynakli olabilir bilemiyorum.
okuyananne222 Sedaahmet benim makinem de samsung. Tıkabasa koymuyorum granül sabun ölçeğin yarısını koyuyorum tasarruf olsun diye değil erimediği için yani kullanımında sıcak su da eritin yazıyor tam ölçek koyduğumda sabun kalıp gibi oluyor
Sedaahmet okuyananne222 ben de öocegi tam doldurmuyorum, 1 parmak kadar eksik bırakıyorum. Pamuklu programinda 40 derece de yikiyorum hep. Mis gibi de kokuyor çıkınca. Deterjan koyma gözünde de sadece ufak bi tortu kalıyor o kadar. Yıkıyorum orayi da.
Nisadnc42 Sedaa50 duru granül kullanıyorum bende 1 yıldır güzel kokuyo lekeleri cok cıkarmıyo ama olsun 🙂 ben sıcak suda çözdürerek kullanmıyorum direk döküyorum makinaya
okuyananne222 Nisadnc42 deterjan gözüne direkt mi döküyorsjnuz iyi eriyor mydur emin olmadığım için o şekilde hiç denemedim
Nisadnc42 okuyananne222 evet direk döküyorum hic kalıntı olmadı bugüne kadar ama ben programda 2 tane ek durulama yapıyorum hic bisey kalmasın diye
Nisadnc42 okuyananne222 bikez eritip koymayı denedim anında katılastı sabun gibi oldu o sekilde kullanamadım