Zaten bir emzirme problemimiz var emzik gibi kullanıyor beni artık meme uçlarım o kadar hassaslaştı ki emerken deli oluyorum dakikalarca azıcık içtiği sütü de kaldırır kaldırmaz kusuyor sürekli kucak istiyor tamam uyudu zaman bırakıyorum yerine tekrar uyanıyor ağlıyor tek susturma yöntemi ya gezicen evde konuşarak ya meme vericen emzik kabul etmiyor direk kusuyor öğürüyor çok yoruldum şimdi eşim geldi yarım saat işten ben soluklanayım diye. Oğlumu cok sevıyorum ama çok daraldım mama vermemeye çalışıyorum aç kalıyor büyük ihtimal ondan memeden ayrıldığı an elini emiyor çünkü günde iki kere falan vermeye çalışıyorum çünkü bıberona alısmıstı. Eminim vardır belki daha kötülerini yaşayan anneler ne ilk ne de sonum ben ama İşte… o ağlıyor ben ağlıyorum şimdi tek bi sigara içtim stresimden nolcak böyle 😔