Merhaba kızlar, oğlum 6 ay 8 günlük son kontrolde doktorumuz sünnet yapılan yerde yapışıklık olduğunu bunu banyoda yumuşayınca açılabileceğini söyledi banyo yaptırdık doktorun dediği gibi de yaptık ama hala aynı, böyle bı durumla karşılaşan var mı ? Sünnet doktorumuza goturcez ama neyle karsilascam bilmiyorm, cerrahi işlem felan yapılır mı bilginiz var mi