bozobeydrk canm tam senin ayında sallıyordum ben sallamiycam dedim gece den başladım beşiği kaldırdım ışığı söndürdüm uyku saati vardı zaten oğlumun 8 /8.30 da uyurdu yanına yarims sat önceden uzandım emzik ve uyku arkdsina alistirmistim neyse uyudu o gün uyandikca pispis yaptım emzik verdim uyku arkdsini verdim 1 hafta sürdü alışması sonra gündüzü bıraktım ama biraz zor oldu o yüzden süpürge sesi açtım neyse alıştı işte ve ayına göre uyku aralıklarına dikkat et uyut cnm internette yaz çıkar o biz şekilde uyku arkdsi olduğu için yanında yatmam asla alışması cnm temas etmiyorum çünkü su an 15 aylık oğlum uyku arkdsina sarılır ( 12 aylıkken süpürge sesini bıraktık) başında beklerim ben kendi uyur çıkarım uykuları uzadı 😊 akşam eşimle dizi film kahve çay içeriz 😊 eşimde bu süreçte hep destekli 8/8.30 dedim evde olduk misafirlik vs zaten gitmedik uyku arkdsi olduguicin dışarda ne bilim birinin evinde uyumakta zorlanmadi