bebegimlebuyuyorum Ben kullanıyordum fizik tedavi doktorum kullanmamamı söyledi. Onun yerine sağlı sollu yatırabilirsiniz.
bebegimlebuyuyorum pogacayanakli_aylamm Bebeklerin iskelet sistemi daha tam oturmadığı için şekil bozuklukları olabiliyormuş. Kamburluk vs gibi. 2 yaşına kadar yastık vs şeyler önerilmiyor.