srpgnr Yaz için bana biraz kalın geldi ama ince tek kat zıbın kısa kol ya da askılı ile yazın sıcak mı olur kullanan var mı 0.3 tog mu alınmalı ?
Flamingom srpgnr ben daha yeni 1 ay önce 0,2 tog owli aldım. Çok kalitesiz geldi. Kışın ergopouch baharda kidzee kullandım ama en kötü owli çıktı. Fermuarı her seferinde takılıyor. Çıkarcam diye çocuk bagrıyor.