17ekiim Bebeğim 12 günlük sağlık ocağından aradılar ph değeri yüksek çıkmış yarın tekrar getirin yine yüksek çıkarsa hastaneye yönlendiricez dediler. Panik yaptım başına gelen var mı acaba 😔
Lidya-t Canım bizim de üç kere alındı yanlış ya da hatalı yapınca yüksek çıkıyor hiç bir şey yokmuş sizinki de öyle olmuştur alan kişi hatalı almış olabilir sıkma canını 😊