Minneee Sevgili anneler bizim doktorumuz 5. ayda başlayalım dedi. Ancak burada bir çok yorumda 7. ayda başlayacaklarını okudum. 6. ayda çok fazla aşı olduğu için bu durum beni düşündürmeye başladı acaba 5. ayda başlarsak 6. ayda diğer aşılarla birlikte çok mu yüklenmiş olacağız bebeğime diye. Fikirleriniz nedir merak ediyorum. Çok kararsız kaldım.
CanMat Bizim doktorumuz da 7. ayı önerdi , 6. ayda çok fazla aşısı olduğu için . Bir kaç gün sonra yaptıracağız biz de…
Daphnemom Her doktor farklı takvim hazırlıyo biz 2 ve 4te rota, 3 ve 5te bexsero ilk iki doz, 6.ayda da nimerix başlayacağız. Nimerixi bazı doktorlar yaşından sonra tek doz olarak yapıyor
Dzeyy Minneee valla doktor bize istediğiniz zaman yapabilirsnz demişti çoğu kişide 9. Ayda yaptrfgnı duydum 8. Ayda yaptrdk bizde