Bebeğim 3 buçuk aylık doktor sol tarafta çıkıklık olduğunu 15 gün sonra tekrar gelmemi söyledi sağ tarafta sıkıntı yok dedi bandaj vs bisey takmadı bacağına korkuyorum açıkcası bi bilgim de yok bu konu hakkında 15 güne kadar düzelirmi kendiliğinden bilgisi olan anneler yardımcı olabilir mi