Arçelik kullanıyorum ama çok pişmanım keşke Philips alsaymsm aldgm zaman arasında yüz elli tl kadar fark vardı küçük ev eşyalarm.arcelik diye Philips almak istememstm ama pişmanım ha Arçelik kötü mü iyi ama fazla zaman kaybi jilet gibi olsn diye bi gömleği on dakikada anca utuluyorum… Philips on numara beş yıldız