emation55 18 aya kadar gündüz uykusu böyleydi. Park yataga koyarken çığlık çığlığa uykusu varsa da kaçıyordu hiç uyuymuyordu. Bende pes etmiştim. 18 aylık olunca odasına geçti. Yatakta bende yanında uykuya dalana kadar beklerdim. İyice dalınca kaçıyorum. Montesori yatakta rahat ettik uyku kalitesi arttı.