Seydagork Koliğimiz bitti 3 buçuk aylık olduk ama asla uyumuyo ne gece ne gündüz. Nasıl başa çıkacağımı bilmiyorum artık bu durumla. Yardımmmmm
Gunesay Seydagork 4 ay atak dönemine girmişsiniz. Umarım kısa sürer. Maalesef bu dönemde uyku regresyonu var. Benim bebeğim tam 1,5 ay hiç uyumadı.