Momsmom Memnun musunuz? Prima premium care kullaniyorum Denemek istedm ama kullnanlardan yorum bekliyorum
Dzeyy Momsmom ben kullanıyorum çok memnunum sleppy kullanıyoduk daha öncesinde sızdırma yapıyodh hiç szıdrma yaşamadık pişik falanda yapmadı biz memnunuz
zarifbirhanim Momsmom İlk cirtli normal beziyoe başladım. Aloveralisi da var denemedim. Ama ben normalini çok beğendim yumuşacık hic sızdırmadi koku iz yapmadı. İçinden kotu bez çıkmadı. Simdi külot bezini kullaniyorum
2bebelianne__ Momsmom prima premium care kullanıyorum çok memnunum primadan Ebebek in baby me bezine geçtik pişik yapmadı ama sürekli sızdırıyordu sabaha kadar atletini değiştiriyordum kızımın en iyisi prima 👍🏻❣
ilkgozagrimmmm Momsmom Bize pişik yaptı. Sarılı falandı dışı paketin. Ama e bebek malına sahip çıktığı için kullanmadığım kadarını iade alıp hediye çeki verdiler parasını. Yani alıp deneyebilirsiniz. Beğenmezseniz pişik vs yaparsa götürüp iade etme şansınız var
yazkokusu Bende kullanıyorum sarı olandan. Doğduğundan beri kullanıyoruz çok memnunuz . İlk samanlar sıvı kaka yapınca biraz taşırıyordu ama şimdi gayet iyi. Hatta külot bezine geçtik hareketlendiği için . O hiç taşırma yapmadı.
yazkokusu Bende kullanıyorum sarı olandan. Doğduğundan beri kullanıyoruz çok memnunuz . İlk samanlar sıvı kaka yapınca biraz taşırıyordu ama şimdi gayet iyi. Hatta külot bezine geçtik hareketlendiği için . O hiç taşırma yapmadı.