maestro Merhaba 🌸 bebeğim 4.5 aylık. Deneyimli annelerden yardım istiyorum. Kolluk ile mi rahat eder yoksa boyunlukla mı? kolluğu bebekler kabul etmiyor sanırım ama bilemedim 🧐
lilibet maestro geçen yaz 8 aylıktı tatile gittiğimizde, boyunluğu asla taktırmıyordu ve zaten rahat edilmiyor onla. Kolluk ve simit götürmüştüm oturaklı, ikisinide kullandık tavsiye ederim.