Mirosunannesi E byle düşünülürse hiçbişeyi yapmamamız gerek memede kalır diye emerek uyutmayız ayağa alışmasın diye ayakta sallamayız işte ne bileyim hiçbir alışkanlık edinmesin diye onu yapmayız bunu yapmayız böyle olmaz ki herkesin demesine bakma canım bebeğine bak o nasl rahat ediyorsa öyle devam et bence sürekli olarak huyları hareketleri alışkanlıkları değişiyor zaten her ay bi şekle giriyorlar üstelik sizinki henüz 3aylık. Bana da mesela acı yeme sütüne geçer huysuz olur sıcak yeme soğuk yeme ejşi yeme vs. Vs. Büssrürü şey sylediler herşeyi de yedim henüz bi zararını görmedim çok şükür her bebek ayrıdır gelişim süreci uyuma şekli alışkanlığı herkesin demesine bakarsak ohooo