qwrt1245 Aysecan-987 gündüz o ne zaman isterse o zaman emziriyorum 3 saati geçmiyor genelde aralar. Gece en son 12 de emziriyorum 5’e kadar uyuyor 5’te emzirip yatırıyorum bir iki saat sonra geri kalkıyor zaten gündüz düzenine geçiyoruz
Aysecan-987 Bir saat mi? Keşke benim kızım da öyle emse ya da emmek istese. Zorla ağlaya ağlaya emziriyorum iki- üç saatte bir
Strongmommm Ben mama+ meme olarak devam ediyorum. 3-4 saatte bir mama içer. Hatta geceleri 5-6 saati bulur. Kendisi uyanmaz ise ben uyandırırım bazen de. Tabi her mama öğünleri aradında 5 dk falan sütüm olduğu kadar emer
Aysecan-987 Strongmommm gece biz de öyleyiz 1-2 arası emiyor sabah 6 da uyanıyor. Doktorlar artık uyandırmayın uyku da gelişimi icin önemli diyorlar.