Makbuss Derya341986 norml vucut olcusu bu 38den sonra tehlikeli burnunu surekli temizleyin serum fizyolojikle Allah şifa versin inşallah
ErtugrulAnnesii Derya341986 valla bebegin bünyesi belirliyor ateşi bazı bebeklere 37 bile çok siz yne takip edin doktorunuza danışın mutlaka kendi oğlumdan biliyorum bugüne kadar ateşlenmedi belkide ondan bi ateşlenmede mahvolduk 😔 evham yaratmak istemem ama dikkat edin.
Derya341986 Deletedmom381 emmiyorki mama süt birlikte gidiuoruz bugünde onunla ilgilenmekten sağamadım bile
Kedicik Ateşi yokki 37.4 üzeri ateş kabul edilir sizinki normal vücut sıcaklığı sf ile burnunu açım takip edin
Mete Geçen gün oğlumun ateşi de öyleydi acile götürdük ağızdan bi ilaç verdiler sonra düşmedi ateşi soyundurup fitil verdik 1 buçuk saat sonra anca düştü Allah şifa versin
Deletedmom381 Derya341986 hemen ilaca başvurmasanız daha iyi olur kademe kademe , üzerini inceltip yetmedi ılık suya sokup bol emzirip yada sağıp artık nasıl besleniyorsa o şekilde ateşini dusurebilirsiniz geçmiş olsun canım
Derya341986 Deletedmom381 sağol cnm bir kere verdim ilacı dediğin gbi üstünü incelttim yedirdim sirkeli sulu bez ile eklem yerlerini sildim şuan 36 derece
Serap5252 Derya341986 carpol ver bir çay kaşığı ve bir kat incelt kıyafetini yarın da doktora götür belli üşütmüş