Bebeğim bir süredir kabızlık sorunu çekiyordu poposu baya kötü olmuştu doktora götürdüm şurup krem falan vermişti kullandık kakası baya normalde döndü nerdeyse bir haftadır kakasını yaptığında altını değiştirdiğimde popo deliğinin kenarlarında benek benek kanıyor zorladığı için olduğunu düşünüyorum hala da arada katımsı yapıyor kakasını başına gelen oldu mu böyle bir durum basura doğru gider demişti doktordu kremi ilacı var kullanıyorum da ne yedirip içirsem iyi gelir yada başına gelen varsa daha önce yardımcı olursa çok sevinirim